2010. március 15., hétfő

Rügyfakadás




Már nagyon várom a tavaszt! Ezért is készült élénk színekkel kombinálva a barna. Engem arra emlékeztet a színhatás, mint amikor a téli sötétbarna ágakból előtörnek a ragyogó zöld rügyek. Megkívántam a bogyókat is. Ez volt az első, és mint látszik, a fehér még elég bénácska. :-( Na de gyakorlat teszi a mestert. :-) Amint a félig kész karkötőm is elkészül, újrafűzöm a fehér bogyót, és kicserélem. De már annyira türelmetlenül vártam a fotózáshoz elégséges fényt, hogy délben kirohantam vele a folyosóra... Nem érdekelt, hogy nem perfekt a fehér bogyó. :-)
Kis virágos lógicát is kapott, hogy még inkább idézze a tavaszt.

2 megjegyzés:

  1. Én már láttam élőben, és fantasztikusan gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  2. Én meg írígykedem egy kicsit mert nekem nem igazán megy a horgolás ,viszont nagyon tetszenek a horgolt nyakik.Ez is gyönyörűűűűűű !!!!!!

    VálaszTörlés