2011. február 26., szombat

Óarany virág




Hát, jó rég töltöttem fel képet, pedig múlt héten már készen volt. :-) Valahogy ez a hónap nem volt a legtermékenyeb! :-(észült pár ez + az, de egyik sem ütött szíven. Félretéve várják a sorsukat, hátha megszáll az ihlet velük kapcsolatban. (A reményhal meg a lepényhal....). :-)
De ez a minta megfogott. Vyolina Nightyday mintáját készítettem el óarany és bronz színekkel, csak 14-es helyett 16-os rivoliból, mert nem gyűrűnek szántam, és a medálhoz kicsi lett volna a 14-es rivoli. Csupa csili-vili ragyogás. Nagyon bejön!!! :-D

7 megjegyzés:

  1. Beautiful pendant!!
    So elegant!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon elegáns darab lett.... szép!!!!

    VálaszTörlés
  3. Muy bonito, un trabajo muy laborioso ¿verdad?

    VálaszTörlés
  4. Én is tervezem, és a tied láttán még türelmetlenebb lettem! Csak az a baj, hogy annyi félkész vagy alig elkezdett munkám van, hogy Dunát lehetne vele tömni! Bejövős az biztos!!:)

    VálaszTörlés
  5. Bámulatosan elegáns!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés