2011. június 27., hétfő

Bogyós spirál rajz



Mivel sokan kérték már e-mailben a Cukorhabvirág grillázzsal nevezetű karkötőm mintáját, ezért úgy döntöttem, hogy a kevésbé bátrak kedvéért felteszem a blogomba a fűzési instrukciót, mert sokan írták, hogy hosszas vívódás után merték csak elkérni e-mailben a mintát.
Hangsúlyozom, hogy NEM AZ ÉN MINTÁM, egy orosz blogon találtam még anno, mikor elkezdtem a gyöngyözést. Még egyszer meg sem találnám. :-) Csak nem szeretném, ha szó érné a ház elejét, hogy más tollaival ékeskedem. (Olvastam már csúnya dolgokról, oda-vissza szapulásokról.)
Szóval: minden virágegység után csináltam egy hurkot a damilra (0,16-ra fűztem, 11/0 kása két szín, 11/0 delica C szín), mert akkor sokkal jobb a tartása, nem csúszik szét a damil. Nagyon sok kása kell az alapszínből, a kariba belement 20 g, a nyakékbe majd' 40 g.
Remélem, sokaknak okoz örömet az útmutató és rajz, ha nem érzik úgy, hogy kérniük kellett!
Jó fűzést mindenkinek! :-D

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Nagyon helyes darab! Annyit nem látok csak, hogy körben hány egység van? Mármint a vastagsága szerint :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás darab! Köszönet érte,hogy a mintát is közkinccsé tetted!

    VálaszTörlés
  3. Mano, egy körben négy virágegység van, és minden sor virágegysége az előző sor két virágegysége közé kerül, szóval spirál alakban tekerednek a virágok.
    Sok sikert a fűzéshez Mindenkinek, aki szeretné elkészíteni!

    VálaszTörlés