2010. május 21., péntek

Dia horgolt táskája


Végre megmutizhatom Dia szülinapjára készített horgolt táskát. Már tavaly ősszel említette, hogy szeretne egy igazi nyári horgolt táskát fehér színben, de nem sürgősre kérte. Természetesen evidenciában tartottam, de mostanság a gyöngyfűzés a szerelmem, így aztán csak tolódott-tolódott. Aztán kértem Diától egy határidőt, mert magamat ismerve tudom, hogy csak akkor állok neki, ha záros határideje van. :-)) Így lett belőle a születésnapja. Mivel az meg hét végére esik, én pedig már ma is szabadságon vagyok, így előrehozottan tegnap megkapta. Csak kicsit ugrott a nyakamba, mikor megnézte. :-D Örülök, hogy ilyen örömet tudtam vele okozni. Sok munkám van benne, három hétig készült. 15x15 cm-es négyzetek vannak összehorgolva, és darabonként 3 órát vett igénybe. Aztán pedig a végtelen vállpánt körbe-körbe, métereken keresztül. :-( Aztán egyszer csak elfogyott a fonal. :-)) Huhhh... De örülök neki, hogy megcsináltam, legalább a horgolást sem felejtem el. :-))
Természetesen a táska bélelése már Dia feladata, úgyis annyira ügyesen varr. :-)
Sok-sok Boldog Szülinapot, Dia! :-)

5 megjegyzés:

  1. NAAAAAAAAAAAAAAAAGYON köszönöm!!! Igen, a nyakadba ugrottam, mert hihetetlen gyönyörű és még sokkal jobb, mint amit szerettem volna!!! köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. De ügyes vagy,hát ez gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  3. Atyaég! Ez gyönyörű!!!!!!!!!! Eszméletlenül tehetséges vagy!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönöm, köszönöm. :-))))

    VálaszTörlés
  5. Nem hiszek a szememnek!!! Ez több, mint csodálatos!!!!! El tudom képzelni Dia örömét :)

    VálaszTörlés