2010. május 15., szombat

Szalmavirág




Elérkeztem a 100. bejegyzéshez. :-))) Azt hiszem, ez a szett méltó lett hozzá. :-) Egyszerűen imádnivaló a medál ezekkel a félhold alakú gyöngyökkel. Már egy éve megvettem, de még soha semmire nem használtam. Úgy látszik, ehhez a medálhoz lett beszerezve. :-) Annyira csupasz volt simán befoglalva, hogy fel kellett kicsit díszíteni. A befoglalt "kő" csak egy egyszerű műanyag, lapos gyöngy, de nagyon szép fénye van. Bejönnek ezek a színek. A horgolt kari végtelenül egyszerű lett, csak néhány nagyobb üveg- és féldrágakő gyöngyöt kapott.

4 megjegyzés:

  1. ... és látnátok élőben milyen gyönyörű!!!! Én már láttam :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez már megint gyönyörű lett!!! Hihetetlenül jó érzéked van színek kiválasztásához! Nagyon szeretem az ékszereidet!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Még nem jártam nálad,még nem sodort erre az éter:)Ezentúl rendszeresen jövök,
    gyönyörűek az ékszereid,változatosak,színben is formában is!Több megfogott!Gratulálok!A bronzkort és a hengereidet kiemelném,meg még az írisz karidat is,nem beszélve a horgolásról,ami nekem még csak álom:)Úgyhogy jövök még,Panka.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves hozzászólásokat. :-) Nagyon jól esik.

    VálaszTörlés