2011. január 15., szombat

Letűnt korok



Na, végre eljutottam a fotózásig, hét vége van. :-) Jó sokáig készült ez a medál, valamint a horgolt rész is. 11/0 kása, 11/0 delica, 15/0 kása variáció a horgolás. (Hát, nem semmi, aki egy egész nyakéket 15/0-val meghorgol!) Nagyon lassan haladtam vele, talán azért is, mert most elég húzós hetem volt, esténként talán ha egy órácskát bírtam horgolni. A rivoli színe meg olyan szivárványos, hogy háromszor álltam neki a befoglalásnak, mire a tökéletes gyöngyöket megtaláltam hozzá. Lila is, türkiz is, zöld is, bronz is... De azért nem fogott ki rajtam. :-D
Ráadásul van egy másik medál, ami már korábban elkészült, mint ez, de még mindig nincs lánc hozzá. Szóval, kicsit szétszabdalódtam... :-)
Medál minta: Perlen Poesie

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, jó nagy munka lehetett. Húúú én 15/0-ból horgolok már több, mint fél éve, sose lesz kész. :-))))

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos lett, gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Micsoda különleges darab! Gyönyörűséges lett! :) Alíz

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. :-) Tényleg nagy munka volt, de örömmel csináltam. :-)

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes!!Nagyon szép a medálod!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok!Ismét egy különleges gyönyörűséget alkottál!!!!

    VálaszTörlés
  7. Eszméletlenül jól néz ki a medálod ,és hááát minden elismerésem a 0.15-ös horgoláshoz.(én nem valszinű hogy valaha is fogok 0.15-el horgolni .)

    VálaszTörlés
  8. Szuper design!!! Nagyon elegáns és varázslatos ékszer!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű!!!!!!!! IMÁDOM!!!

    VálaszTörlés
  10. Igen, Piky jól mondja: varázslatos!

    VálaszTörlés