2011. január 30., vasárnap

Szivás pite




Még mindig Nagybzsuzsa Szőlőszem medáljának bűvöletében... :-D Elég melankolikus árnyalatokból, szomorkás hangulatban, ősziesen, de nagyon bejönnek ezek a színek együtt. Mostanában próbálgatok eddig számomra szokatlan színösszeállításokat, és be kell látnom, hogy mind tetszik, amit eddig alkottam. :-)))
A láncrész persze még mindig a kedvenc horgolásom: 15/0 sötét padlizsánlila, 11/0 delica mogyoró és 11/0 kása bézs. A teklák szintén padlizsánlila és mogyoró színűek.


14 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett!Nekem nem tünik szomorkásnak!Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett!!!Nekem is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Remek, nekem se szomorkás,hanem gyönyörű, igaz én kedvelem a sötétebb színeket.

    VálaszTörlés
  4. júúúúúúj de jóóóóóóóóóóóóó lett!!!! Még gondolkodom, milyen színből is szeretnék ilyet!!! Tudod, hogy nem szeretem a nyakláncot, de ez.... ez kell nekem!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan szép lett!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Számomra egyáltalán nem melankolikus, hanem inkább elegáns :) Nagyszerű összeállítás!!! Egyszerűen remek!!!

    VálaszTörlés
  7. Ez fantasztikusan gyönyörű! A színek is, a formavilág... Nagyon jól összeállítottad a szőlőszemeket, le a kalappal!

    VálaszTörlés
  8. Fantastic beadwork!! i love it!

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos lett és bár nem mondanám hogy kezdő vagy akkor is szeretnék neked adni egy díjat .látogass meg .

    VálaszTörlés